Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Τον ξυλοκόπησαν γιατί δεν βρήκαν κοσμήματα

Με βαριοπούλες τρεις κακοποιοί παραβίασαν την πόρτα κοσμηματοπωλείου στο Κουτουλουφάρι του Ηρακλείου της Κρήτης, και αφού δεν βρήκαν κοσμήματα ξυλοφόρτωσαν τον ιδιοκτήτη που κοιμόταν στη σοφίτα, παίρνοντάς μία χρυσή αλυσίδα, ένα κινητό τηλέφωνο και 350 ευρώ.

Ο 52χρονος ιδιοκτήτης του κοσμηματοπωλείου, Δημοσθένης Μοίρας, είπε για το συμβάν:

«Άκουσα ένα δυνατό θόρυβο στις 3 το πρωί. Ήμουν στον οντά με τη γυναίκα μου και κοιμόμουν. Τα κοσμήματα τα έχω μαζέψει και δεν έχω τίποτα στο κατάστημα.

Κατέβηκα και είδα τρεις κουκουλοφόρους. Ο ένας με απείλησε με όπλο και ο άλλος με ρώτησε που είχα τα κοσμήματα.

Μιλούσαν σπαστά ελληνικά. Πιστεύω ότι ήταν αλλοδαποί. Φορούσαν κουκούλες και γάντια.

Ο ένας κρατούσε καραμπίνα και καθόταν μπροστά στην πόρτα, ο άλλος με το όπλο με έριξε κάτω και με χτυπούσε.

Ο τρίτος έψαχνε να βρει αριστερά δεξιά κάποια δαχτυλίδια που είχα αφήσει χύμα.

Πήρε την αλυσίδα μου από τον λαιμό, το βραχιόλι και το ρολόι που φορούσα».

Σύμφωνα με τον κ. Μοίρα, οι δράστες έφυγαν από την επιχείρηση όταν η γυναίκα του 52χρονου κατέβηκε κι εκείνη από τη σοφίτα για να δει τι συμβαίνει.

Οι ληστές έφυγαν με τα πόδια προς άγνωστη κατεύθυνση. Οι δύο δράστες ήταν κοντοί και ο τρίτος ψηλός.

«Και οι τρεις φορούσαν κουκούλες, φόρμες γυμναστικής και αθλητικά παπούτσια. Εγώ τηλεφώνησα στην αστυνομία όταν έφυγαν.

Οι αστυνομικοί ήρθαν μετά από 15 λεπτά. Πιστεύω ότι γνώριζαν το μαγαζί κι εμένα».

Όπως αναφέρει ο ίδιος, το 2003 άγνωστοι είχαν διαρρήξει το κοσμηματοπωλείο του. «Η ζημιά ήταν τότε 100.000 ευρώ. Ποτέ όμως δεν βρέθηκαν οι δράστες».

Πηγή: Πατρίς

Δεν υπάρχουν σχόλια: